the things without pictures

hej, ja rubriken säger allt typ, tänkte säga vad jag köpte fast utan bilder :) 
 
hudik hästsport:  schabrak equiline & huva equiline, matchande mörkblå och en tävlingströja vit mountain horse! 

h&m: neccesär & deodorant.
 
ginatricot: shorts!  
 

tror inte jag missat något, hade inte så mycket pengar med mig så blev inte så mycket, men vi delade iallafall på en sallad som var svingod! fast jättedyr, men aja, det var supergod iallafall! :thumbup: 
 
nu sitter jag hemma med mamma, pappa & robert, vi gör ingenting, eller iallafall inte jag! 
henke är och spelar golf med annie. 
 
lisa, micke & simon har nyss varit här också ett tag, vi har gjort en massa! 
 
såhär ser resten av veckan ut iallfall: 
 
fre: hästarna skall ta det lugnt, hoppade svinbra idag, ridas ut i skritt & trav.
lör: dressyrpass eller ut.
sön: kanske nån träning? :)
 
nu ska jag hitta på nånting, vet inte om annie sover här ikväll eller hur hon gör? ;) 
 
P U S S :love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0