städa och tjäna pengar

är vad jag ska göra idag, eller en stund av dagen iallafall. ska moppa golvet, dammsuga också men det gjorde jag igår, så nu har jag bara moppa golvet kvar! juste, sen ska jag städa våra 2 bilar också, men man tjänar ju pengar & yadayada? 
 
ska ta och lotta ut veckans blogg också, får se om jag gör det lite senare. 
såhär ser min dag ut ivarjefall. 
 
nu, klä på mig & fixa. 
gå ut & mata kaninerna, kanske göra rent? 
städa klart! 
kanske rida ponnyerna? eller så kommer annie sen & vi rider? 
 
så ser min dag ut på ett ungefär, det kommer säkert ploppa in nånting mer också, så blir det ju alltid! 
 

ponnysarna skall ridas idag iallafall, dem vilade igår & nu har prille vilat sammanlagt 1 vecka & det var ju planerat, så nu skall han sättas igång, funderar på om jag kanske skall sätta bonzai på en kanske 3-4 dagars vila också, han kommer väl sprängas när jag ska rida honom sen, men det gör ju ingenting, jag är ju van. om ni undrar varför jag tänker sätta bonzai på vila också är för att han ska få vila från allt, nu har han fått in så mycket i hjärnan & han har gått hårt, så nu skall han få vila & komma ifrån lite. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0