sidskogen & dans

hej, & sorrysorry för att jag inte bloggat. tänkte berätta hur allt sett ut:
 
igår efter vi städat hos sarahs pappa osv så skulle jag till molly & natta, men så blev det inte för jag skulle på sidskogen & dansa osv, där var annie & jag och dansade med varandra hela kvällen :D sen 1:45 så gick vi till annies stuga med hennes mamma siw, sen satt vi och pratade & sen kom annies mammas bror in i stugan & vi kokade korv, sen gick annie och jag & la oss, somnade osv, haha :)
 
dansen började iallafall 21:00, men vi gick dit 22:00 ;) 
 
när vi kom till annies stuga innan dansen, typ på eftermiddagen så fiskade vi, la ut nät i sjön & gjorde en massa, åkte gräsklippare med kärra bakom, knäppte kort osv, så kort kommer! :) 
 
sen 22:00 igårkväll så gick vi mot dansen, inte långt ifrån, på andra sidan sjön. 
jaja, sen var vi där, köpte lotter och fikade, sen dansade vi hela natten med varandra, haha så jävla roligt :D 
 
sen imorse så tog vi upp näten ur sjön, 3 fiskar fick vi :D 
 
men nu ska annie och jag umgås lite osv!
 
lisa, micke & simon är här nu, vi ska käka grillat, men bloggar mer sen! nu kan jag blogga igen så det är tummen upp för det! :D 
 
puss♥
redigerade & fina bilder kommer! :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0