shopping!

hej kära vänner, nu har jag precis kommit hem. 
såhär såg iallafall dagen ut. 
 
först tog vi bussen 11:55, sen kom vi fram ca 1. vi började med att gå på ginatricot en snabbis, sen började vi promenera mot hudikhästsport, när vi kom fram tittade vi lite, pratade osv, sen betalade vi, kom hem några grejor iallafall, bilder kommer! 
vi var där ett bra tag. sen började vi promenera tillbaka, gick på affärer osv, hittade lite saker osv, bilder kommer även där, sen gick vi på mcdonalds, (donken) & där åt vi en mcflurry :) 
sen väntade vi på att nattas mamma skulle komma, för hon skulle till hudik & skjutsa nattas syster till en kompis! :D jaja, sen kom dem & vi började åka mot mellas kompis, när vi kom fram så lekte vi & gjorde en massa, hon skulle till en tjej som hette hilda! :) natta & jag känner hon m.familj också, så vi lekte & hade en massa skoj, sen tittade vi på filmer sen hilda tävlat osv, sen när klockan ungefär var halv tio så åkte vi därifrån & nu har jag kommit hem! :) 
 
imorgon vet jag inte vad som händer, kanske natta? :D 
jaja, det märks. ringer nog hon imorgon :thumbup: 
 
men bloggar nog inge mer förns imorgon nu, pusshej! :love: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0