ridpasset med prille♥

japp, ridpasset med prille gick väl bra jag red på hacket, alltså ett hackamore. nöjd iaf, jag red ut & gjorde lite tempoväxlingar! jag red runt stora byn.
när jag kom hem så galopperade jag över två bommar typ 2 gånger bara för att. det var verkligen stekhett då jag red honom, så han var dyngsur av svett, det droppade av han när vi kom in i stallet, så han fick en rejäl dusch!

negativt: att han blev lite stark över bommarna för att han taggade till, men annars super! han var inte mycket stark, han blev lite pigg bara! 

positivt: han var väldigt sammarbetsvillig, & han blev inte så stark ute heller nu, men jag är nöjd! 

haha, failbild på prille och mig sen typ tidigt från förra året!♥


Kommentarer
Postat av: Ella - Träffad av blixten ♥

Fin blogg du har!

Allt bra med dig?:)

(svara på min blogg då jag inte har nya blogg.se)

2012-07-04 @ 11:28:12
URL: http://ellisenbellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0