ridpasset - bonzai

gick super. red i paddocken först & red igenom honom lite, han var sjukt studsig & pigg, det märkte jag redan när jag gjorde iordning honom, stog så glatt i boxen & trampade och vela ut. jaja, han var studsig & tjurig, men tillslut var han superfin! 
 
sen hoppade jag över en bom & några hinkar som stog i hagen & bara tränade ca 3 gånger på att komma rätt & det gick super, hur fin som helst! asbra bjudning till hinder osv, slutade sen med att hoppa trädet som petar ut i hagen, lite småbommar bara, för att få igenom honom lite ;)
 
så nöjd över mina älsklingar idag! 
 
imorgon sover jag med molly & natta hemma hos molly, hur grymt? :thumbup: 
 
bääästa cheeeyerna!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0