on my way

hejsan! idag har det varit fullt upp med ponnyerna! först vaknade jag, sen ringde jag anneli för att vi skulle ha en "riktig" hopplektion idag, i paddocken. bonzai och jag hoppade för första gången en oxer tillsammans! hela passet gick super och vi slutade på 80 på oxern. annie, my best friend, kom och knäppte kort på oss också! så tänkte ladda över några senare! aja, sen kom jag hem, vi spelade lite kort osv, & nu har vi alldeles nyss kommit in efter att ha löshoppat prille, vi filmade & knäppte kort, så dem kommer upp senare.
uppdaterar nog mer sen, nu drar jag på ljusdal till annie! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elinaa

Kan du inte lägga ut lite bilder på dina hästar, skriva vad dom är för ras vars dom föddes, hur dom/den hade det innan du köpte dom/den.
Läga ut bilder på hästar som du haft! :D

Svar: Ja, super, tack så mycket, det ska jag göra :D
annamerzedes.blogg.se

2012-07-02 @ 16:17:19
URL: http://toppryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0