on monday morning

hej svejs! har precis kommit hem från sarah, my sister! blev att vi kom hem från anders & doris vid typ halv 6. direkt efter det åkte jag med sarah hem till henne, vi kollade på film, hamilton! en av de bästa filmer jag sett, sjukt bra!
 
hästarna får vila idag. från & med imorgon och framåt kommer det vara superuppdatering, som alltid, förutom nu då, igår & idag då jag inte har kunnat, men nuså. som vanligt! 
 
imorgon ska jag nog vara med annie :) 
bonzai skall gå i paddocken, eller ridas ut? det märks, har inte bestämt mig riktigt än.
men gör kanske ett kvällsinlägg senare, puss! 
 
imorgon...superuppdatering som vanligt!, you like? awesome! 
 
jag på examen, don't look at my face, haha :)

Kommentarer
Postat av: Alva

Tack för att du kommenterade gullfia! :-D <3

Svar: men varsegod gulligarefia! :D <3
annamerzedes.blogg.se

2012-07-10 @ 21:37:16
URL: http://alvatrane.blogg.se
Postat av: Ella - Hobbyfotograf ♥

Vad fin bild och vad söt du är :D Allt bra med dig?:)

Svar: hihi tack så superdupermycket, jättesnällt!
allt är bra med mig, själv då? :)
annamerzedes.blogg.se

2012-07-10 @ 21:42:27
URL: http://ellisenbellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0