kidnappning

hejhej.
nu sitter moa, moa, erica, emma, hannes, johan & jag inne hos emma och ska titta på film. emma fyller ju år idag så först skulle moa oscarsson och jag överraska henne med att sjunga lite smått oseriöst & de gjorde vi ju, haha :) 
sen hade vi en till överraskning till henne, jag molly&moa, fast molly åkte hem innan, men aja, moa och jag gick ut och hämtade emmas häst olli, gjorde honom fin med glitter & rosa huva, rosa schabrak osv. sen när han var klar så smsade vi moa att hon skulle ta med sig dem andra ut, alla förutom emma, sen kastade vi upp hannes & sen samlade vi oss runt olli, sen ropade vi på emma och när hon kom ut så sjöng vi ja må hon leva. haha, kvällen har hittils varit super!
bloggar kanske mer när jag kommer hem, nu ska jag se på film.
 
bästa emma & hennes d-ponny olvier :) 

Kommentarer
Postat av: MH

Fin blogg! Hur ser resten av din sommar ut? <3

Svar: tack så jättemycket! :) Jadu, mest ridning. Vi ska till leksand sommarland & förmodligen boda borg, så det ska bli superkul! hur ser din sommar ut? :) <3
annamerzedes.blogg.se

2012-07-14 @ 23:16:51
URL: http://michellehelenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0