jobbardag

god eftermiddag! 
idag har jag jobbat hårt! vi kan börja med att säga såhär: 
 
 
imorse när jag vaknade frågade mamma om jag ville med till stugan & de ville jag inte. så då ringde jag annie & hon kom hit, vi bakade en kramforskaka! mums :) 
sen sa henke när vi satt & spelade poker vid bordet när mamma & pappa hade åkt att: borde vi inte ta ner sulkyn & fixa iordning den? för det har vi uppe på ett loft typ & har varit där i fleraflera år :p 
så då gick annie, henke & jag ut, & klättrade upp på loftet, sen var de där med att få ner den, det var ca 3m ner & stengolv, så tillslut så krånglade vi ner den på något sätt. sen gick vi direkt till garaget & pumpade däcken, & snacka om att hela sulkyn reste på sig, haha! :) 
sen duschade vi den & skrubbade med såpa, finfint :D 
sen nu har vi ängnat oss åt & fixa sitsen, haha vi klädde om den till fint tyg & la mjukt innehåll i den, för sätet var typ förstört, ah, sen nu har vi äntligen skruvat fast det & allt är klart, nu ska vi bara göra en premiärkörning på prille! får se hur han reagerar, jag har ju tömkört honom, tolkat på honom osv, & han brukar det gå lätt med, men vi får se ;) 
 
har städat klart huset, nu är det bara att dammsuga mammas bil kvar & städa den, men det regnar ju? :thumbup: 
haha men nu ska jag kolla lite på tv! 
 
annie åkte hem nyss för att äta men kommer tillbaks & sover här förmodligen! ;) 
 
ikväll kommer nog bilderna sen fotodagen som ni väntat på! håll utkik! :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0