james bond

annie sov här inatt, vi sitter & tittar på james bond nu. har nyss ätit frukost & vi ska väl ut & rida sen. vi får se vart vi rider, men vi rider nog ut iallafalll. 
tänkte berätta om när jag red igår.
 
bonzai: han red jag på banan, han var jättefin men studsig, han vilade i förrgår & då var han galen igår, han var jättestudsig oså, men tillslut lungnade han sig, nöjd!
 
prille: linade (longerade) jag inspänd, han var superfin, men det var så satans mycket mygg ute då, jag blev klar med honom typ 23.15, haha, men vi har ju sommarlov? aja, nu ska jag fortsätta titta, puss! 
 

kan tillägga att jag ska iväg till ljusdal sen & rida en häst som heter thure på ridskolan där, jag har blivit tillfrågad, berättar om hur det gick sen :) 
 
sötaste kusin!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0