I am not interested in your life

 hejsan! eller godmorgon! :p 
 
ska ta och ringa annie nu, hon ska komma hit eller jag till henne, men hur jag ska ha skjuts till henne det vet jag inte, så hon får nog komma hit, haha :D
 
idag ska prille gå, han har vilat 2 dagar nu, så idag ska han gå! bonzai vet jag inte riktigt, kanske tömköras igen? tömkörde föresten bonzai i förrgår, & det gick så himla bra, superfin i alla gångarter, hur nöjd som helst, har typ aldrig tömkört bonzai men gjorde det då! & det har aldrig gått bättre! :D 
 
prille har jag inte bestämt mig för vad han ska göra! 
 
men bloggar mer sen, det vet ni♥
 
my best guys!♥ 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina hästar! :) var med i veckans blogg hos mig? :D

2012-08-11 @ 16:23:19
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0