i gotta feeling

hej, nu sitter annie och jag nere i henkes rum & han fixar grejer inför loppisen här i kallmyr! :D 
vi har typ nyss kommit hem från att fiska! annie, henke & jag badade också :p 
 
imorse kom mina kusiner hem till henke och mig! selma (4 år) ville rida prille som hon alltid gör :p så då red vi osv, sen kom erica (min bästavän) & hennes familj hit & hennes lillasyster ville köpa mina gamla ridbyxor & då ville erica & hennes lillasyster också rida, så då red vi ;) 
sen åkte dem hem & sen kom annie, då har henke, annie & jag gjort en massa! :D 
 
annie sover här inatt :thumbup: 
 
så prille har fått sin lilla motion idag iallafall, tänkte tömköra bonzai sen med annie ;) 
 
bloggar mer sen, puss! 
 
ni ska föresten få bilder sen natta & jag var i hudik och shoppade också :D 
 
puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0