hel dag i bergåkra - simeå

godagens mina kära läsare, har inte blivit nå uppdatering idag. annie & jag ställde klockan på sju, gick upp, åt frukost & gjorde iordning oss, gick ut & tog in bonzai, packade allt som vi skulle ha med oss, sen tog vi mopparna till annelis stall, (granne nästan) med packningen, sen promenerade vi med bonzai. därifrån så åkte vi med johanna & gänget i stallet där, gick super att lasta bonzai, han gick rakt in! sen var vi framme, vi hade bestämt att alla skulle ha lektion för anneli, så jag började & hade lite hopplektion, gick super! jag red typ på mittvolten, vi hade 4 hinder som jag rullade på i galopp & gjorde lite bana osv. annie satt & tittade på osv. sen red dem andra, tur efter tur. medans gick jag ner till stallet & ställde in bonzai i en box. sen har annie & jag gjort en massa medans, hoppat hinder, ätit, varit uppe i cafeterian osv. sen till slut ca 17 så rullade vi hemåt. & nu har jag äntligen kommit hem,  slängde ut bonzai i hagen tillsammans med prille igen, gissa om prille blev glad? joho ni, som han längtat! 
första dagen på prilles vila iallfall :) 
imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra med bonzai, kanske ett lungt dressyrpass? skritta ut? skritta & trava ut? aja, det märks. 
 
puss! 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Kör en "Dagens blogg" på bloggen nu!
Kika in och va med!

http://myponnyworld.blogg.se/2012/july/dagens-blogg.html#comment

Svar: klart jag är med :D <3333
annamerzedes.blogg.se

2012-07-09 @ 21:19:42
URL: http://myponnyworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0