fotodag

nu kommer äntligen bilderna sen fotodagen, tänkte att jag inte lägger upp några redigerade nu, utan att redigerade kommer i inlägg lite då&då. det kommer på både mig & djuren :thumbup:
 
lite smakprov har ni fått ivarjefall, det var superflugit den där dagen, & då menar jag verkligen att det bara ÖSTE med flugor, därför knäppte jag inte när jag satt på prille med klänning. utan bara på bonzai, vi hann bara få en bild också på hann, dem var så förbannade på flugorna, men annie & jag ska ta fler fotodagar, då ska det bli fina! 
jaja, dem fick iallfall ny grimmorna på sig! :) 
 
nu lite bilder på mig & kissen. 
 
 
& till slut lite bilder på mig & bästavän♥ (annie) :love:
 
i love you :love: 
 
så, lite bilder från fotodagen, har massor av mer med några av dem redigerar jag & lägger ut. 
vet att det inte är världens bästa kvalité på bilderna, men det var asflugit & allt. dem här på annie & mig är  bra, men hästarna blev lite njaa. men det kommer flera fotodagar med bättre allt! :) 
 
puss♥
 

Kommentarer
Postat av: Elin ♥ - en bra blogg för dig♥

fin blogg!♥ Kommentera gärna min! :D ♥

Svar: tack så jättemycket, klart jag kommenterar din :D ♥
annamerzedes.blogg.se

2012-07-17 @ 00:14:48
URL: http://elinwwagenheim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0