fiskefiske :D

hej :D 
 
har nyss ridit bonzai! satt upp en liten oxer på ca 50/60 & tränade på att komma rätt med honom, & det gick super! :D sen kom henke ut & gjorde om oxern till ett räcke på typ 60/70, nöjd! 
 
annie åkte hem typ 9? :) vi har fiskat & så innan hon åkte hem, vi fick ju lite fiskar iallafall :thumbup:
 
kommer fixa bilderna nu också så fort jag har tid, men medans får ni kommentera & fortsätta följa.
 
förlåt för den dåliga uppdateringen, men ni alla vet att det blir så ibland, men nu så :D 
 
puss <3

Kommentarer
Postat av: Natalie

hehe, kommer med ett litet tips här :p
men kaninte du börja med en bild i typ varje inlägg? blir så mycket roligare då med en bild till :)
puss, älskar dig! <33333333333333333333 x allt

Svar: jo jag vet, jag vet att jag ska ha bilder, men jag har inte lagt in dom nya bilderna på datorn så då går det ju inte så bra.
jag vet att man ska ha det. & jag har haft det men slut på bilder nu..

pus älskar dig med! <3333333333333333333 x allt
annamerzedes.blogg.se

2012-07-23 @ 10:45:57
URL: http://natalieebystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0