every girl loves a little pink

hej :) 
imorse gick jag upp tidigt. jag skulle rida med johanna klockan 10. jag tog prille, vi red vitmyrsvägen, bara uppförsbackar & rakt hela vägen, sen hem är det typ nedför. vi travade mest & tog en liten galopp uppför en backe 2 gånger, det gick jättebra, red på hacket & han lyssnade super. 
 
har precis kommit hem efter att ha varit i stugan & grattat simon som fyller 17 idag, grattis! :) 
efter att ha grattat honom så åkte vi på granngården. jag köpte en ny flughuva utan öron till prille, jag har ju flera stycken men dem är för småa, så dem kan bonzai ha nu. men köpte iallafall rätt storlek nu & han har precis fått på sig den, passade asbra! :thumbup: nu har iallafall hästarna fått vilat klart! prille har vilat 8 dagar och bonzai ungefär fyra. så nu sätts dem igång. egentligen skulle jag rida igår när jag kom hem halv tio på kvällen, men kände att jag skippade det då så fick dem vila då, men ska rida bonzai senare, för ca 5-6 ska vi till hennan till mina kusiner & äta middag, vi har blivit bjuden uppe i deras stuga! :D 
 
ikväll kommer jag lotta ut vinnaren av veckans blogg! så håll utkik. kommer nog inte göra videoinlägg, jag vet inte hur man lägger in ett sånt på bloggen, vet nån läsare? isåfall kommentera & förklara! :) 
 
kommer nog också komma lite redigerade fina bilder ikväll! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0