easy girl, stand up and be you're self

  gokväll allesammans, sitter nu med en dreglande katt & myser. tänkte ut på prille en sväng, känner bara för att komma ut med min bäste grabb, det gör ingenting på hans vila. 
mamma och pappa är i stugan och donar, medans jag, henke & simon är hemma, robert är och skjutsar sarah nånstans! 
 
dagen imorgon: kliva upp, rida bonzai, dona i stallet & göra massor av nytta innan klockan 1. åker till natta för att gå på karnevalen med hon vid ungefär 1. åker nog hem efter det, eller så skulle vi rida, tror det :) 
kommer hem på kvällen, vet inte om prille ska få vila längre tror inte det, därför sätter jag igång honom nu, han har ju ändå vilat 4 dagar på raken liksom? 
sen myser väl bara med la familia osv, det är ju lördag? haha! 
annie & siw (annies mamma) har åkt till annies pappa för att sova där tills imorgon, så jag vet inte heller när hon kommer hem. men efter karnevalen ska jag åka till simon tror jag, med henke. vi ska väl spela & göra en massa. 
satt oss nyss framför datorn & har planerat att åka till bodaborg i veckan här, super!  nu är det bara robert som skall ställa upp och köra, men det kommer han nog göra, så isåfall fixar jag tidsinställda, men tar ju med mobilen så att jag kan blogga från appen. 
 
så imorgon blir det att kliva upp tidigt & göra en massa, städa & dona i stallet, mata kaninerna, rida förmodligen två ponnysar! åka till simon med henke, vet inte om robert ska med? kanske mamma och pappa? men isåfall åker vi dit före dem. 
juste, har helt glömt bort bilderna som annie och jag knäppte, vad sägs om att få dem i kanske ett tidsinställt? dem skall sorteras osv först innan jag lägger ut dem, nån dag till får ni vänta, men jag lovar att dem kommer upp, promise! 
 
vet inte om simon skall sova här inatt eller om han åker upp till stugan? henke och jag kanske ska följa med & titta på skräckfilm & kanske sova där, vad vet jag? 
 
men nu ska jag inte skriva längre, ni ska ju orka läsa också. 
 
oredigerad bild. 
 
iallafall när jag var och provtittade på bonzai innan vi köpte honom♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0