dance on my own

hej, jag vet att det har varit kass uppdatering, men idag sa mamma att hon hade fixat ett mikrosimkort till min telefon så nu kan jag använda den! nu kan jag blogga lite på blogg.se appen också! 
men nu ska jag verkligen ta tag i bloggandet, lovar. har märkt att statistiken går ner bara jag bloggar mindre, men den är grym när jag är på topp! så skall det bli. 
 
annie sov här inatt ju, vi gick upp typ halv nio, gick till tven och kollade på biggest loser. sen klädde vi på oss & gick ut i stallet och rengjorde båda boxarna sen bonzai & prille stog inne igår en sväng, tömde hela prilles box, fyllde med nytt & fräscht! sen mockade vi bara bonzais box & gjorde fint, städade stallet osv. sen frågade mamma om vi ville med på ljusdal, vi följde dit & gick runt där, gick på granngården & jag fick med mig liniment & sån där typ som en flughuva fast med stroppar typ, aja! 
sen åkte vi hem, red runt stora byn med prille & bonzai, det regnade lite osv, jaja :) annie åkte hem efter vi ridit. efter en stund så åkte sarah, pappa, jag och mamma till stugan & fixade. det är nyrenoverat i hela stugan osv, tänkte knäppa lite bilder så ni får se! allt är nytt osv. & nu har vi precis kommit hem. nu snart ska jag följa med sarah till hennes pappa sven & göra nå där, bloggar mer sen! nu jäklar! 
om ni undrar så har sarah och jag samma mamma, men inte pappa. 
 
här får ni en bild på papaya som jag knäppte imorse, redigerad till svartvit. 
 
sötan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0