dålig uppdatering

jepp, har varit ganska dålig uppdatering för att jag sov hos kusin inatt! vi gjorde inte så mycket, tittade på film & bara hade det mysigt! det var superkul :) 
nu åker jag snart till min faster & hennes kille för att gratta hennes kille, kommer vara där hela dagen så förvänta er inte så bra uppdatering! men sen kommer jag självklart uppdatera, men inte som sagt nu på ettt tag. 
när jag kommer hem ska jag ta en lugn tur på bonzai, fast det beror på när vi kommer hem. nu är iallfall sarah här, syster! vi tar en egen bil upp till järvsö, till faster & killen. 
men nu ska jag göra mig iordning, pusshej! 

Kommentarer
Postat av: Alva

Frågestund på bloggen, fråga på! :-D

Svar: klart jag ställer några frågor :D
annamerzedes.blogg.se

2012-07-10 @ 13:41:34
URL: http://alvatrane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0