a bear on the way

har nyss kommit in efter att ha ridit bonzai med johanna! vi skrittade & travade mest, typ inge galopp förutom i en uppförsbacke. sen kom vi till en väg, då jag plötsligt ser nånting på sandvägen rakt framför oss, ca 20 meter, då ser jag att det är en björn! jag stammar fram till johanna som står bakom mig och inte sett något, att det är en björn, & då blir hennes ögon stora, & säger att vi ska prata högt, så vi pratar högt & vänder och då sticker den, fast vi vände & red hemmåt. haha det var läskigt, hästarna reagerade inte ens på att björnen stog där, men dem tycker att svajande gräs & pippifåglar är skitläskigt, haha! men tänkte berätta om prilles ridtur lite senare.
 
i love you♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag skulle dött om jag träffat en Björn! :o
Allt bra med dig? :)

Svar: haha, det var jag nära på att gö, haha!
ja allt är perfekt, själv då? :)

din blogg är ju jättefin! är det du som gjort designen & headern? =)
annamerzedes.blogg.se

2012-07-03 @ 20:48:47
URL: http://ssarahpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0